Yoo

Ca 20 minuter ifrån här där vi bor finns ett gulligt litet ölbryggeri kallat Potters. Åkt förbi där antal gånger och sagt att vi borde äta där någon gång, och idag äntligen, haha, blev det av! Bestämde oss för att ta en sen lunch där, lyxade dock till de med förrätt. Ank-vårrullar med plommonsås, Och sedan till huvudrätt sallad med thaibiff och singapor nudlar... låter avancerat huh?? Men allvarligt talat, de var nog de godaste vårrullar jag nånsin haft på resturang! Nej, inget slår min vän Chums vårrullar, men de här var inte långt ifrån, hehe! ;)
 
Had lunch at Potters brewery today, lovely place and loved the food! Had duck springrolls as entree and thaibeef and noodle sallad as main. Yumyumyuuuum!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmm,ser jätte gott ut :-)

2013-03-06 @ 16:28:31
Postat av: Dad

Ojojoj, vilket käk! Ser mumsigt ut.

Svar: Det var det, supermumsigt!
Jenny

2013-03-06 @ 19:44:05
Postat av: Mamma

Chum har lovat att göra vårrullar åt dig tills du kommer hem <3

Svar: Åh vad bra! Sen måste hon lära mig med! Hälsa att jag blev jätteglad nu <3
Jenny

2013-03-07 @ 12:34:04
Postat av: kerstin

Vad fin du är Jenny:-) Kram

Svar: Tack Kerstin! :) kram
Jenny

2013-03-08 @ 12:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0