Tralala

Hejhopp nu har det gått lite över en vecka sen senast!
Förra tisdagen åkte vi ut på landet till Bens kusin för ett par dagar, med cyklarna såklart, haha. Min med för en gång skull! Härlig känsla att brumma fram över landskapet och se kängurur hoppa bredvid... 50 meter bort men ändå!
Så vi var där och sedan hände inte så mycket för ett par dagar tills i söndags, då var det ju St. Pattrick's day! En av mina favoritdagar Guiness älskare som jag är haha! Inte en helt känd dag här ännu men jag lyckades hitta en pub som firade det så dit for vi för lunch och lite öl.
 
Och justja! Fick även förra veckan ett efterlängtat paket från mamma o pappa, med bland annat choklad... mmmmhhmm vad jag saknar marabou!! ;D
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0