Räkfiske!

En kväll var vi och fiskade räkor! Kände mig lite lätt dum när jag insåg att jag aldrig tänkt på att man faktiskt kan fiska upp räkor själv. Hm, fel, det kunde man! Man går i midjedjupt vatten och drar nät bakom sig som samlar upp räkorna... Jag har aldrig varit nått stort fan av räkor och sånt tidigare men jag börjar lära mig, och de hära var faktiskt riktigt riktigt goda!
 
One night we went prawning, and i realised you can actually do that, haha allways thought you can only by prawns... hmm silly me! Never been a big fan of eating them but these fresh ones were really really tasty! So impressed!
 

Kommentarer
Postat av: M.D.C

Kokar man dom som med kräftor? Haha då kanske du kan lära dig att tycka om räkmackor nu <3

Svar: Haha jag över på det ;) De kokar dem likadant fast utan dill hehe
Jenny

2013-03-04 @ 12:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0