mer från turen upp till Grafton!

Resten av tiden i Grafton tillbringade vi inregnade och nytatuerade...va? vad sa jag nu? Haha, ja för er som missat så tattuerade jag mig igen där. På benet igen, bredvid min fina grip... hoppsan!
Bilderna nedan ser ni lite av hur mycket vatten de var (observa hustaket!)... Även en bild på mig och en av de absolut goaste hundar jag nånsin träffat! Så mysig! och 6 valpar hade hon.... tänk om man inte reste så mycket, då hade det lätt blivit en liten vovve där, hehe!
 
Rest of the time in Grafton we didnt do much, the town got flooded and road closed haha!
The dog in the pic is the kindest one i ever met, just adorable! Fell in love with that dog and her puppies, seriously cutest ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0