Baka, baka kaka, vem ska kakan smaka... Haha!

 
Vi har varit lite lätt i bak och matlagningshumör så vi har bland annat bakat sjukt goda bananmuffins med citronglasyr! MMhm! Gott gott gott!
Även testat på att göra egen Sushi, faktiskt riktigt enkelt och himla gott. Lika gott som köpt, fast typ tio gånger billigare!
Sen ni, har jag introducerat min australiska familj för min stora passion, choklad.... KLADDKAKA! Och gissa om jag är lycklig de är lika sålda som jag, haha!
 
Been in cooking mood after watchin a cooking show thats on like all the time so we been makin delicious banana cupcakes, home made sushi rolls (YUUMM!) and... SWEDISH STICKY CAKE! Oh, that is for sure my favorite, I seriously LOVE chocolate.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sushin får du behålla för dig själv men såna där muffins får du bjuda på nån gång.Och kladdkakan ser jätte smarrig ut :P

2013-03-04 @ 12:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0