Helg pyssel!

Nu när jag bloggade häromdagen igen kan jag lika gärna fortsätta eller hur!
Nu är jag alltså hemma igen och jag jobbar på hela veckorna och sover resten av tiden. Haha, eller, lite annat hinner jag med. Som för att fördriva den här helgen i väntan på att dagarna ska gå så har jag sytt! En underklänning och överklänning som ska med till årets medeltidsvecka och här har ni resultatet! Själv är jag helnöjd och imponerad av vad lilla jag lyckades få fram utan några direkta mönster alls och endast två meter tyg. :)



Och nu är det endast en vecka två dagar och två timmar till Ben landar i sverige, Wiihooo gissa om jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej igen ! Oj vad bra det blev , du är riktigt duktig

tycker jag .Vi längtar också att få träffa Ben ska du veta .

Mormor

2012-07-08 @ 19:04:10
Postat av: Maria

åhgggh!! vad fint! det går inte alls lika smidigt för mig här hemma.. men jag löser det väl :P

2012-07-10 @ 21:20:29
Postat av: Mamma

Ja nog blev det fint alltid :) Du måste lägga upp bild på Ben o hans kläder oxå sen som du har sytt <3

2012-07-15 @ 08:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0