Hallådär!

Nu har det gått en halv evighet sen jag senast skrev här, ber så mycket om ursäkt till er som endå tittat in här ibland! Anledningen till att jag inte skrivit är att ja, jag tyckte mig ha bättre saker för mig än att blogga haha. Var ju min sista tid i australien, nu är jag tillbaka i Sverige, om än bara för ett litet tag, räknar med att försöka återvända till Aussiland i början av nästa år.

Men vad hände då, sista tiden i australien. Jo en himla massa bland annat skulle jag och Ben äntligen iväg på en roadtrip uppför kusten. Kombinera lite turistsaker för mig med två viktiga speedwayrace för honom. Vi kom halvvägs till Maryborough och hans första match där han kraschade hemskt illa och fick spendera en natt på akuten. Den ni, tagen direkt från banan och jag skiträdd bara hängde med sen satt vi där han med endast kalsonger och tajts som de har under dressen, och jag ja allt vi hade var tre dollar en död mobil och ett nummer skrivet på armen tiill en som erbjöd sig hämta oss morgonen därpå.

HM! Lång historia blir nu kort, sjukvården i australien visade sig vara en mindre katastrof och vi spendera flertal veckor fram och tillbaks innan han slutligen fick bekräftat att han hade sju brytna revben, skulderblad i fyra delar plus ett muskelfäste var avslitet från benstommen.
Yay? Så fick jag leka sjuksyster ett par veckor där ;)
Var lite synd när vi planerat våran resa men men kommer fler chanser.
Huvudsaken är att han blir helt bra igen min fina Ben.



Kommentarer
Postat av: Mormor

Visst har vi väntat , bättre sent än aldrig .

Skönt att ha dig hemma igen .

Tråkigt med Ben , hoppas att han snart blir frisk .

Kram Mormor

2012-07-05 @ 19:11:31
Postat av: Mamma

Vad lycklig du ser ut gumman <3

2012-07-05 @ 22:02:10
Postat av: Maria

jättefin bild på er :) ska bli kul att träffa honom!

2012-07-10 @ 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0