cheers mate!

Woho så var det lördag igen och nu är de sjutton inte långt kvar alls tills Ben är här! På tisdag på tisdag på tisdag yaaaay!
haha jaja tänker ni säkert nu men äsch jag är bara glad!
Dock har jag en känsla av att någon kommer bli lite lätt avundsjuk hehehe nu du Alice din lille fånkatt nu blir det inget mer av att använda mig som huvudkudde på ett tag! ;)



Nej men skämtåsido, visst är han för go min katt. En eftermiddag efter jobbet då jag råkade somna till vaknade jag fort upp utav att de killade i näsan, hihi. Kan inte varit allt för skönt med en haka till kudde?

knäpp katt. När jag ändå pratar om knäppa djur kan ni ju titta på den här pajjasen, Ozzy satt och iaktog en fluga utan vingar i nästan en halvtimme utan att lämna den med blicken haha!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Knäppisar men bra goa (ibland) ;)

2012-07-15 @ 08:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0