Juldagarna

Ja, jo nu har det ju gått ett tag sen jag skrev sist igen, haha.
Veckan mellan jul och nyår bara sprang iväg! Julvecka innebär mellandagsrea, och ja, de har mellandagsrea även här. Och fu sjutton så mycket folk! Aldrig sett nått liknande. Första dagen kallas "boxing day" och så mycket folk det var ute i butikerna då har jag inte sett i närheten av där hemma. SÅ första dagen gav jag upp direkt men senare i veckan hann jag och lisette med lite shopping!
Annars då, hann med lite häng med en hel del folk, solade i Hyde Park, åkte till Bondi beach för sol och bad och så färgade jag håret med ja! Var så trött på det som det var, plus att jag hade en sån hemsk utväxt. Det lustigaste var att de som växte ut såg mer mörkt ut, brunett typ.
Så bestämde mig hastigt för att köpa en toning och sen hade vi tjejkväll här på rummet och Marilynn och L hjälpte mig fixa färgen. Mycket trevligt och jag är helnöjd med resultatet! Det blev betydligt mörkare än jag planerat men fortfarande så tyckte jag de blev fint!

Nu har jag skrivit väldigt samandraget om den veckan men de får duga åt er, slänger upp lite bilder här också :))

(hehe gissa vilken öl som är min....)


Scandinavia ftw!


Hyde Park!


Den här sista bilden tog jag från fönstret hos en vän jag har här, gissa om jag är avundsjuk på utsikten! Helt otrolig, svårt att få en bra bild med mobilen dock men äsch.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håret blev jätte fint :).Men du stumpan,hur sjutton ska du kunna få plats med allt i din väska när du ska vidare???Har väl blivit en hel del shopping sen du kom dit o väskan var ju så gott som full när du åkte hemifrån ;)

2012-01-09 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0