Eyy

Nu när jag inte skrivit varje dag blir jag lite för lat för att skriva precis vad som hände precis varjedag men ja, vi har hängt lite på stranden, yrat runt på stan, träffat folk... myst på vandrarhemmet. Haha, ganska många lugna kvällar faktiskt. Vi köper lite godis och sen ser på film eller bara sitter och pratar, umgås. Det är lätt världens bästa hostel det här, och bra folk verkar dras hit haha.

En kväll i helgen när hela hostelgänget gick ut! Tycker man ser min nya hårfärg rätt bra här ;)



Oh, förresten, i helgen när vi var ute, gick in på en nattklubb och ser en kille stå och peka på mig. Sen kliver han med bestämda steg fram till mig och säger "Du är Jenny Carlsson ifrån Norrköping och gick i samma klass som Sara Petterson, eller hur?"
WHATTEE?! Haha, ah det visade sig vara en vän till Sara som jag iofs visste skulle vara i Australien men jag trodde han var på andra sidan landet. Haha, imponerande hur han lyckades känna igen mig dock. Tror vi setts en gång innan för några år sedan. Ibland känns världen bra liten! Och jag inser med att de är dags att resa vidare när man träffar så mycket folk man känner när man går ut att man lika gärna kunde varit hemma... :)

Kommentarer
Postat av: Samira

tja snygging det är jätte fina bilder du har det låter att du har jätte kul där hoppas att du får alltid det kram Samira

2012-01-16 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0