Ayyoo

Hej igen nu rullar de på med innläggen här när jag ändå är igång!
Så efter några dagars vilande for vi iväg för lite mer camping, lite lyxigare camping. En vän till Ben äger en typ husvagnsstuga i en typ... semesterby mned sånna små hus. Pool 50 meter och hav med drömlik strand igen 100 meter bort. 4 dollar per natt. Vilket är mindre än 30 kronor. Per natt. Hello?! Klart vi vill campa i stil haha. Var där en vecka, solade, badade lagade sinnes god mat igen och bara levde. Haha, shoppade lite med förresten faktiskt. Unnade mig ett par riktigt snygga shorts och ett linne.
Och ni skulle se alla fina snäckor vi samlat ihop! Ska försöka fotta det någon dag.
Första dagen samlade vi ihop massa olika fina saker, stenar och snäcker på stranden och gjorde små ljusarrangemang att ha i stugan för att göra den mer hemtrevlig, den hade liksom stått tom och oanvänd i typ tre år. Men där hade vi en bra vecka, och också denna stuga låg i Forster, samma "stad" som vi campade vid första veckan, fast på andra sidan eller vad man ska säga. :)











Jag fiskade upp den stora fisken en dag! Snacka om att jag var stolt haha :D



Och lite av all god mat mmmmh nomnomnom.
bland annat hemmarullade känguruköttbullar!


lammstek med en färdigblandad Sataysås och rödbetor och champinioner med lök i. Och potatismos, och jag säger då det den här australiernan vet hur potatismos ska smaka! MMHMh!! Haha fast här har jag haft i ärtor och majs i efterhand. Haha.


Så här var då lite bilder från camping nr. 2. Awesome week ohyes! :)
Blablabla nu ska vi spela lite monopol här så uppdaterar mer om allt nästa gång jag får tid!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej igen,som sagt nu rullar det på.Wow vilka fina bilder :)Att du var så duktig på att pyssla stumpan.Ben är helt klart rätt för dig ser jag <3

Ser fram emot att få smaka eran mat en dag <3 <3

2012-02-21 @ 12:30:04
Postat av: Pappa

Tja, nu behöver vi inte vara oroliga för att du inte äter ordentligt iaf, men fisken, åt ni den?

2012-02-21 @ 18:12:09
Postat av: Samira

skit kul att vi får höra av dig det låter att du har jätte kul jätte fina bilder sköt om dig gumman har det så kul

2012-02-22 @ 19:53:13
Postat av: Chum

Hej Jenny,vilka fina bilder du har lagt in.Jag är så glad att du har det bra o roligt.Ha det så bra.

Puss o Kram från Chum

2012-02-23 @ 09:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0