Zoo

 Förra veckan tog Ben med mig till en liten djurpark inte långt härifrån. The hunter valley zoo, de var ganska litet men helt klart en att de bästa och mysigaste djurparker jag varit på! Djuren hade jättestora områden att va i och man fick hålla i ormar, klappa koalor, mata kängurur och massa mer!
Ormar... fysjutton vad jag hatar dem men tror ni inte Ben fick mig till att hålla en endå?! Jag var paralyserad kunde inte röra mig haha seni skulle sett skräcken i mina ögon.
Men kul var det! Och här kommer lite bilder så ni kan se min nya hårfärg med.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh så söta ni är alla tre ;) Håret blev bra lite ovant att se dig så mörk igen bara . Haha varför blev det inget ormkort?Kunde varit kul att se din min :)

2012-04-02 @ 09:32:27
Postat av: Mormor

Hejsan kul med lite information igen .

Förstår att det var läskigt med ormen .

Du är jättefin i din nya hårfärg .

Vilket stiligt par ni är .



Kram Mormor o Morfar

2012-04-02 @ 11:48:41
Postat av: Jeeen

haha jo de blev ett kort med ormen med men jag ser hemsk ut ville inte skrämma er där hemma haha ;)

2012-04-02 @ 12:32:32
URL: http://yeen.blogg.se/
Postat av: Jeeen

Och tack så mycket mormor! kram

2012-04-02 @ 12:33:23
URL: http://yeen.blogg.se/
Postat av: Minna

sv: haha det gjorde ju saken lättare, men tack! tror dock att de blir "ombre" först, men ljusare toppar o mörkare botten liksom :) får se hur det blir ^^.

vilken söt basker! och håret blev jätte snyggt :D

2012-04-03 @ 21:14:10
URL: http://www.nkpgbynight.se/kindaloveyou/
Postat av: e

Är det du på bilden till höger om dina inlägg, i menyn? :) Vore gulligt om du ville maila svar.

2012-04-17 @ 20:48:00
Postat av: KERSTIN

Åh, vad avundssjuk jag blir att få klappa en koala!

Jag har ialla fall sett pandan nu.kramar.

2012-05-03 @ 15:06:48
Postat av: CJ

Djur är verkligen pure love! <3

2012-05-15 @ 13:26:34
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Maria

SKRIV MER!! OFTARE! vill läsa mer :D iofs kommer du ju hem snart men ändå!

2012-05-21 @ 16:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0