Vecka 32

Vid ett tillfälle en dag, låg vi i en grässlänt och bara tittade upp i himmelen och bara var. Bara låg där och njöt av livet. Hade ingen tid att passa, inga måsten, ingenting utom viljan att ha en bra plats på eldshowen som skulle vara vid 22 på kvällen.
Minns att jag låg där i gräset och tänkte att jag hade allt jag behövde. Det enda jag möjligtvis kunde önska just då, var att ett litet moln skulle segla förbi solen och svalka för en stund. Det var allt jag kunde önska.
Det är så svårt att förklara den känslan men tror att det är så nära lycka man kan komma.


Med det minnet förklarar jag hur jag känner för årets vecka 32. Det kändes nästan som att hitta hem, det perfekta sättet att fly vardagen för en stund och komma tillbaka lycklig och utvilad. Och jag är jätteglad och tacksam att jag fick möjlighet att följa med dit!

Kommer inte skriva så mycket mer om den veckan, har trots allt gått ett tag nu men tänkte ändå slänga upp några mysiga bilder. Och jag kommer deffinitivt åka dit igen nästa år! EN annan bra sak jag upptäckte under förberedelserna inför den veckan var hur kul det var att sy. Jag vill bara mer och mer! Blev so avslappnad och rofylld och stolt när jag lyckats få fram färdiga klänningar. :))










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0