Skål

Kulturnatten i Norrköping.
Denna hypade kväll och i varenda år har jag nog lyckats missa precis allting som händer den kvällen, aldrig fattat varför de är sånt snack och blablabla. Anyway, skulle in igår till stan med Frida så skulle vi möta upp Maria och några och sen senare skulle jag träffa några andra och dricka öl. Haha. Bra plan! Och jäklar vad folk det var ute, hela stan var full och varenda pub/mat/öl ställe var packat. Ajja efter lite yrande hit och dit och en guiness här och en där, så drog Maria hem för hon kände sig inte bra, stackarn såg febrig ut. Jag och frida mötte en annan tjejkompis istället och så hamnade vi på munken och fyfarao, MUNKEN HAR INGEN GUINESS?! Haha fick en chock :)) då ville jag ha en annan mörk öl, han frågade hur mörk... den var svart, jättesvart 10% öl. Det smakade inte öl, luktade inte öl, såg deffinitivt inte ut som öl, men den var mycket intressant att dricka! Det fick bli min kulturupplevelse för kvällen :))



(innan jag sprang till bussen igår hehehe. Bussen hem på natten blev en upplevelse i sig den med, mycket trevligt folk och skrattandes lyckades jag hålla mig vaken!!)

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Tack! Jaa, vågade inte riktigt lita på att den skulle vara med i tidningen men hon talade sanning. :)

2011-09-27 @ 20:31:22
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: M*

Trevlig helg!

2011-10-01 @ 14:45:53
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Tack så mycket :D

2011-10-02 @ 01:48:57
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0