"Only girl in the world"

Ett nytt försök att ladda upp lite bilder då. Tagna i den ordningen ni ser dem ;D

Dag 1: Det ljuva välkomnandet!



Och en promenad genom parker och förbi operahuset!






Dag två har jag inte så mycket bilder ifrån så nu direkt till  dag 3! MASKERAD!! Vafan blev ju typ bara jag som klädde upp mig, de andra hade mest larvsaker. Haha sjukt kul kväll dock kom inte hem förrän halv fem imorse. Mina nya homies och jag ägde dansgolvet några timmar så atte... ae har bara en sak att säga om igår "ARRIIBHAAA!!!" tequila och la musciato! la musciato!







.... gick igenom bilderna från igår och insåg att jag nog inte kan lägga upp fler än de här. Haha vill ju inte skaffa ovänner de första jag gör liksom så av respekt får de stanna hära :D

Idag då! Vaknade 8 imorse av några förbannade kyrkklockor som ringde. och ringde. Och ringde lite till! Efter typ tjugo minuter gav jag upp och gick och duschade. Så inte ens fyra timmars sömn, de känns! Men trots det tog vi en tur till ett Zoo idag. Ååh blir helt kär i alla gosiga djur! Men hatar djurparker, ´höll på att dö inombords när vi såg kängrurna ligga ner sorgsna i sin lilla "hage"... buuh.
Har mängder av bilder därifrån men orkar inte ladda upp mer nu går så sjukt segt.
Imorgon sticker jag på SurfCamp! SÅ när vi hörs igen nästa helg är det en äkta surfer som skriver. Hihi so long!

(And if someone is waiting for an email, it will come! Just that this hostel, using internet costs 4 dollar/h so haven't had any time for longer mails yet:))


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vädret såg inte så kul ut första dagen inte så varmt heller kanske? Men du hinner nog få vara med om lite annat väder oxå :)

2011-10-30 @ 07:54:32
Postat av: Jeeeenny

Alltsa vadret var helt okej, det var soligt och fint for det mesta bara syns inte pa de har bilderna :)

2011-11-05 @ 05:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0