Tuesday

Så i fredags slutade jag på jobbet. Haha, eller ja, var ju aldrig fast anställd men endå. Var där på heltid även om det bara var som "extra". Anyway nu sa jag för ett tag sen att fram till oktober men inte längre. Nu ska jag vara ledig, vila upp mig, packa förbereda, städa, plocka ner mitt rum i kartonger osv.. för DEN 25e SMÄLLER DET!! Då flyttar jag "down under" minst 8 månader. :)))

Idag då, pappa är ju lärare och idag var det studiedag så vi åkte till flygvapenmuseet i Linköping! Mycket trevligt, faktiskt himla intressant med alla feta gamla stridsplan och flygplan överhuvudtaget... riktigt coolt! Botade dock inte min flygrädsla men äsch hade jag inte förväntat mig heller. Lite lugnande dock att se hur de utvecklats sen 1909 haha.


Här siktar jag för fullt med nått slags vapen haha sämst var jag meeeen...


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-05 @ 15:57:17
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0