This, our town of halloween

Mm, nu är det nära. På tisdag 18:40 lyfter planet ifrån Arlanda och jag startar min resa till Australien. Haha, det är en sjukt skum känsla nu när jag säger Hej då till alla. Veta att vi inte kommer ses förrän tidigast nästa sommar?
Har provat att packa min feta backpacker väska nu två gånger men är inte helt nöjd så ska nog packa om den en gång till. Den väger dock bara ca 10 kilo vilket är perfekt! Var rädd att de skulle bli mycket mer än så. Anyway nu kommer snart lite släktingar för fika, kaffe, kakor, kramar och lycka till med resan samtal tror jag, haha.
Fixat skype och sånt nu med.

Och nästa helg är det Halloween, helt klart en av mina favorithelger under året! Förra året var jag Chesire cat från Alice i underlandet, Tim Burtons variant. Sydde allt själv med hjälp av mormor och kolla så fiiiin jag var :') Om det blir något halloweenfirande i år "down under" återstår att se men kommer nog tyvärr inte kunna gå lika all in då. Men men! Kommer fler chanser :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0