Kalas

Mm helgen var helt okej i fredags hamnade jag och Natha på cromwells igen, himla trevligt ställe det där! Dock var de dåligt drag och rätt segt. Men ja trevligt och träffade en massa folk jag inte sätt på länge och en av dem skulle tydligen med snart till Australien så det var ju lite roligt!:)) Sen i lördags blev det 20års kalas för Karins pojkvän och två av hans vänner. Trevligt trevligt och mycket god mat plus tequila, haha gillart. Aah iallafall blev dock en väldigt lugn fest och inte så sent. Och hörhärdå jag hade klänning på mig!! Och uppsatt hår?! Det gott folk, det ser man mig inte i ofta :') men de kändes okej. Lite vääl fint för mig dock haha :D
SÅhär såg jag ut, iochförsig tog jag bilden när jag kom hem på natten, lite på lyset(haha älskar uttrycket) och håret var mycket ordentligare från början. Haha.


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Det kanske stämmer! Har inget minne av att någon ska ha andats där på mig. Får be någon testa det vid nåt tillfälle. ;)

HAHA JAA, det är precis den känslan jag menar! Kom-och-ta-mig-här-och-nu! ;D

2011-10-10 @ 18:51:43
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0