-

Var i Viken och fick massage förrut. Eller ja fick, betalade ju för det men haha äsch. Mycket välbehövligt!! En av de stora fördelarna med jobbet jag hade var att de ingick en timmes massage i månaden, utan lönavdrag. Snacka om lyx? Ooohja! Dock har jag ju väldigt bråkiga muskler i nacke och rygg så bokade in en timme nu så de skulle hinna mjukas upp ordentligt innan jag sticker till aussiland.
"Tänkte massera armar/bröstmuskler med" säger hon, bra ide säger jag. AJFYFARAO!!! Tanken hade aldrig nånsion slagit mig förrut att jag kunde varit spänd i armarna men dra åt skogen vad ont de gjorde när hon tröck på de musklerna. BAAH. Haha nu sitter jag iallafall här avslappnad men mycket mörbultad.
Hann även träffa finaste Natha ett tag innan jag for hem :)) bäst!


Kommentarer
Postat av: Minna

sv: nu är det jag som är asa seg i stället haha, men ja de är en jätte fin färg :)

när ska du ha avskedsfest då? :)

2011-10-05 @ 19:53:50
URL: http://www.kindaloveyou.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0