"Yellow diamonds in the light"

Fredag!
När vi var på surfcamp så mötte vi massor av härligt folk, bland annat en kille från Californien som heter Anthony. Haha, hans plan i australien var att se och göra så mycket som möjligt på en månad. EN MÅNAD! Så han har typ flygit fram och tillbaka över landet och hunnit med en jäkla massa. Iallafall, så var de dags för han att åka hem igår så i fredags kom han till Sydney för att hinna träffa mig och Frida igen! Eller för att hans plan hem gick ifrån sydney men roligare att låtsas att de var för oss haha. Bra ide, eftersom det också är så att Frida har lämnat mig nu! Nej, inte lämnat, men hon ville inte vara kvar i Sydney så hon har åkt uppåt kusten ifatt Karin och dem.
SÅ det var ett slags dubbelt hejdå party! Men det blev bra, kul och goda drinkar! Och några timmars dansande på sidebar där vi även hittade några andra vi festat en del med här i Sydney. Haha, och jag förstår om det inte är kul att kolla på en massa festbilder hela tiden men det är ju nästan bara då jag kommer ihåg att jag har en kamera med mig! Så here we go again, party pics ftw!








Kommentarer
Postat av: Mamma

Hm,du ser lite onykter ut här ;)

2011-11-20 @ 10:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0