Fest

Sitter här på hostelet och chillar. Fett trött och tror jag börjar bli förkyld. Känns inte så kul!
Mina fransmän håller dock på att fixa sig IGEN. Haha, de har varit ute och festat varenda natt sen jag kom hit. Att de orkar! Äsch skulle säkert orka jag med om jag var okej. Men men!
påtal om att vara ute och festa, galen natt i lördags.
Först drog Frida och jag en egen pubrunda och förade på gratisdricka (två öl och en drink) på tre olika pubar, sen gick vi till första stället vi bodde på och hängde uppe på taket med ett gäng. Mycket trevligt sen frammåt midnatt gick vi till Sidebar som ligger precis utanför där, haha. Stannade tills det stängde vid tre...HALLÅ VADÅ STÄNGA VID TRE?! Ville dansa mer!

Så vi gick gatan upp mot mitt och fridas nuvarande hostel, för i den byggnaden ligger tydligen ett ställe som skulle vara öppet. Påvägen dit gick vi förbi 7eleven och jag och en som heter Marcus kom på atte... Kaffe! Gud vad gott det skulle vara med kaffe! Haha så vi bestämde oss för att festa vidare på kaffe. Galet gott(för att inte vara svenskt) och skummet formade sig så de såg ut som Ironmans mask hahaha. Så var frida trött så hon gick hem och de fyra killarna och jag som var kvar drog till den irländska pubben som visade sig vara en ganska trevlig nattklub.
...och dansade tills en av dem blev utslängde, då såg vi att klockan nästan var 6 på morgonen så tänkte de att nu kan vi väl dra allihopa istället. Hahaha.Typ så!
Vet inte hur mycket festbilder jag vill lägga upp här men ett par ska jag väl kunna visa!


(Haha Frida gillar inte öl, syns det? Dock är det bara öl och vin de dricker här nere typ så hon får nog lära sig under resans gång)



Spegelfjortizar på toan på taket! hahaha ää.apa.



kaffet! Här hade masken vänt på sig. Haha. Vilka ideer man får ;)

Kommentarer
Postat av: Johan Karlsson

Fridas min på kortet fick mig att garva i minst 3minuter utan att kunna sluta xD hon saknar redan sina cider!

2011-11-07 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0