Lite om surfcampet!

Innan vi drog på surfcamp så såg vi till att reserva ett rum på ett hostel så vi skulle ha nånstans att ta vägen när i kom tillbaka, så frida och jag bokade två sängar i ett tiobäddsrum... bara det att när vi kom hit på fredagen så var de så fullt att vi istället fick varsin säng i varsitt 4bäddsrum..? Haha jag hamnade med 3 fransmän min ålder ev. något år äldre. Kändes ju lite halvläskigt haha men de var så trevliga. Lätt mig vara ifred när jag kom dit. Plockade undan sina saker så jag skulle ha plats och sådär.

Ao men i fredags då, när vi kom tillbaka så skulle vi ut och fira lite med de andra som var med på surflägret, mycket trevlig kväll! Så mycket härliga människor :D  Här är några av dem!



På själva surfcampet så hade de en kille med systemkamera som sprang runt och fottade massor medan vi surfade och de hade även grymma vattenkameror de filmade oss med som vi sedan gick igenom på kvällen och de sa vad vi gjorde som var rätt och fel och bra och mindre bra. Mycket användbart! Lärde mig massor genom de filmerna, och de bästa var tycker jag att vi fick möjlighet att köpa dem sen. SÅ har en fin dvd full med...mig! haha, nej men ca 120 bilder+videos med mig och sedan även en extra mapp med massor av filmer från runt omkring surfandet under veckan.
Men ja, allt det där gjorde ju at jag själv var sjukt lat med kameran, fotade ingenting själv under veckan! Förrän fredagkvällen när viu var ute och firade.
Blev dock inte speciellt sent, var tillbaka på vandrarhemmet redan vid 2...

Haha, under själva campet, vi hade två lektioner om dagen x2 timmar, fyfarao, däckade vid senast nio varje kväll och var verkligen helt slut. Sån total workout! Och träningsverken och alla blåmärken...de kommer jag minnas länge! Men det är okej för det var så galet kul! känslan när man glider fram på vattnet... även om det bara var på babyvågor!

Och mer som var bra med campet, maten! Åh vad jag kommer sakna att vakna upp till en framdukad stor fet frukost... och lunch och middag! Bra mat och alla som jobbade där var så härliga. Ja, jag är helt klart glad att jag valde att åka! Nu ska jag bara försöka surfa mer haha :D

Hang loose! As they say


Här kommer lite av de andra bilderna fotografen tog :))















ae nu orkar jag inte mer, är assent och borde sova. Var uppe till 6 imorse, hehe... Älskar att vara i en stad som inte stänger av vid 3. Hade en sjukt kul kväll igår men den kan jag berätta mer om i nästa innlägg nu är jag jättetrött så tänker sova.
Puss:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

I den där bukten på den där stranden i det där vattnet skulle jag oxå vilja vara nu :)

Ser underbart ut.

2011-11-06 @ 17:01:57
Postat av: JEEEEN

Det var den stranden vi holl till pa hela veckan mamma, den var underbar! Har v'rldens snyggaste branna nu haha bruna hander, fotter och ansiktet har aldrig nansin haft sahar mycket fraknar! Men jag brande mig iallafall inte haha :*

2011-11-07 @ 00:58:44
URL: http://yeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0