En himla massa text och svammel om de senaste dagarna!

Jahopp vad har hänt sen sist, haha nu har det gått ett par dagar igen...
I tisdags när jag sist skrev så hann jag även med en fika med en glad göteborgare jag mötte ute förra helgen, mycket trevligt! Sen flöt dagarna på fick jobba onsdag, torsdag och till och med fredag! Dock var torsdagen en av de värsta dagarna nånsin. Fick sån jäkla migrän att jag till och med nästan kräktes på jobbet innan jag slutade och fick åka hem. Började som vanlig huvudvärk strax före lunch och tänkte att äsch de går väl över när jag ätit, men under eftermiddagen blev de bara värre och värre.
Dock strax innan jag slutade så sa chefen "jenny, du kan vara ledig imorgon, de andra kan jobba de är okej!" gött!! skönt att få vila tänkte mitt lata jag haha.
Somnade på tåget hem sen upptäckte jag att jag hade tre missade samtalet från företaget, och sen ringde det igen och de ville att jag skulle jobba endå. Ja men det är bra med pengar! Dryga ut reskassan. Är svindyrt att bo i Sydney över jul och nyår så jag jobbar tacksamt på!
Bara det att när jag kom dit kl 8 i fredags var det bara jag och en tjej till där... och bara jag som fick plocka order hela dagen och chefen "sa till de andra att de inte behövde komma bra va nu kan du jobba jättelänge få mer timmar och pengar! Du kan nog jobba ända till fem!"
!"#¤%&/ wtf vem vill jobba till fem en fredag?!
Haha, blev lite halv deprimerad en stund men sedan kom andra chefen och sa att de inte hade mer att göra så kunde få gå vid tre! Mycket bättre!
Så då for jag hem till hostelet fixade mig, och efter lite snurr hit och dit så mötte jag upp göteborgarn, som för övrigt heter Markus, och hans två vänner för lite biljard och öl. Mycket trevligt! Det hoppas jag vi gör om, jag var för övrigt galet duktig, satte flera bollar och fattade ingenting haha.
Sen skulle jag möta upp de andra jag hängt en del med men fick ett samtal från andra Marcus att  han inte kom in på Sidebar så drog hem istället, haha vissa gick ut lite väl hårt tidigt så att säga.
Men de var okej, danssugen som jag var drog jag ändå vidare till sidebar och mötte Tobias och en tjej jag tror heter Sam, och så Callum, så dansade vi bort ett par timmar.
Avslutade kvällen på hostelet med två fulla killar som fortfarande var igång och festade endast klädda i illgröna kalsonger och som försökte sno min pomme. Men det var okej de var rätt roande faktiskt haha.
Dock var de väldigt skönt att sova efter en lång dag så vaknade inte förrän vid 13(!!) i lördags(igår).
Gött :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0