Just another day down under

Idag har vi varit nere på kontoret igen och berättat att vi jättegärna vill ha jobb. HEhe. Som att vi skulle vara de enda liksom. Ska kolla på lite hemsidor nu med tänkte jag.
Men iallafall, efteråt så gick vi ett varv, följde George Street hela vägen ner till hamnen och kollade på Harbour bridge och operahuset igen. Man kan gå upp för bron men väl där påminde min kropp mig om att jag faktiskt fortfarande är väldigt förkyld. Så var tvungen att sätta mig och vila istället. SÅ irriterande, hatar att vara sjuk... men är på bättringsvägen iallafall får hoppas de är bra till helgen.
När vi gick tillbaka så "råkade" vi gå in i en stor shoppinggalleria och vad jag önskade att jag hade jobb så jag kunde shoppa! Förresten kan jag snart behöva nya skor haha. Reste hit i mina gamla Converse, visst de var slitna men nu har de börjat riktigt gå sönder haha. De överlever nog inte länge till. Och sandalerna jag använder på dagarna nu istället får jag sån jävla skoskav av att jag blir galen. Dumt. Nåja.
Haha, påtal om skoskav.
I måndagskväll när vi fortfarande bodde på Maze så satt vi inne i Fridas rum och chillade. Sen plötsligt for hon upp, bakåt och bara skrek och skrek och skrek och jag blev skiträdd så flög frammåt men råkade glömma att jag hade benen i kors så... föll. Hahahaha, ramlade rätt ner på golvet och drog knät utmed heltäckningsmattan. Jävla klantskalle jag är då hahah blev som ett brännmärke!
Igår såg de asäkligt ut, gult och kladdigt nästan inflamerat hahahaha och ömmar gör det. Så gick och köpte antiskeptiskt salva och stora plåster, tänkte att de är dumt om de kommer smuts i kladdet.
Såg liiiite bättre ut idag så hoppas inte de blev inflamerat...






Kommentarer
Postat av: Mamma

Sådär såg du ut på knäna när du var typ tre år ;)

2011-11-10 @ 06:48:00
Postat av: Mormor

Ha ha men varför skrek Frida så mycket ?

Hoppas du får tag på något jobb snart.

Fina bilder du lagt ut.

Kram Mormor

2011-11-10 @ 08:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0