Thursday

Provade på att vara servitris i torsdags som sagt, snacka om att jag var nervös när jag gick dit liksom, jag största klanten ever? MEN det gick rätt så bra tycker jag, tappade inget lyckades förstå språket trots enormt breda dialekter och jag fick säga va typ tusen gånger haha. Tyvärr fick jag inte jobbet, men det är okej, kändes heller inte riktigt som servitris på ett frukost,lunch,fika ställe var min grejj heller. Skitläskigt! Men överlevde iallafall dagen så var sjukt stolt ändå, haha. PÅ kvällen sen så gick jag och Frida på bio med en kille som kallas Musse, han kom ner samtidigt som oss så de var lite kul att ses igen. Vi såg breaking dawn, och jävlar vilken stor bioduk de var!! enorm! Det var rätt häftig upplevelse. Eller nått. Filmen i sig var helt okej men som vanligt är de jätteirriterande att de hoppar över detaljer från böckerna.
Men de var trevligt!
På vägen tillbaka till hostelet bestämde vi oss dock för att hey vi går ut och dansar! SÅ tio i elva en torsdag kväll byter frida och jag snabbt om, slänger på lite mascara och drar. Först SideBar, lyckades komma samtidigt som en "partybuss" som hade nån slags barturne, så fick stå i kö o väl inne var de inget folk alls utom partybussfolket. Segt. Så gick till Scubar, men där hade de tydligen nått tema för alla sprang runt i vita kläder och kroppsmålningar utom vi hahaha. Så de var ju inte heller sådär superkul. Vi gick ett varv och sen hem och sov istället, de skrattade lite åt oss på hostelet var knappt mer än en timme vi var borta så. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0