Sydney Sunday

Satte faktiskt klockan och gick upp ganska tidigt igår(söndag)! När jag kom hem i lördagsnatt så var jag så hungrig att jag åt upp mina två sista mackor jag tänkt spara till frukost. Haha. Skypade då även med mamma och pappa, var jättehärligt att se er igen! Kan inte förstå att det gått en hel månad. Känns jättekonstigt, som igår samtidigt som det känns som en evighet sen. Och Ozzy var så söt när han nästan fick syn på mig i datorn... :')
Iallafall, igår, satte klockan gick upp skapligt och sen gick jag faktiskt och lyxade till det med en ordentlig frukost på cafeet vid YHA, vandrarhemmet vi bodde på första nätterna. En omellett och toasts och juice. SÅ värt det!! Njöt till 100% av varje tugga! Ska försöka göra det till en tradition, lyxfrukost på söndagar. Det kan jag leva med! Trött på bröd, så nu har jag gått över till havregrynsgröt. Kan inte förstå hur jag kunde glömma gröt? Jag som faktiskt gillar det har tryckt i mig äkliga billiga mackor, tokigt det är de ändring på nu, haha ändå billigare med gröten så de är gött!
Efter min lyxfrukost tog jag en promenad igen. Promenerar mycket, men det är så härligt! Blev en tur ner till Darling Harbour den här gången, fint.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Var underbart att få se dig igen oxå stumpan <3 det måste vi göra om.Tycker absolut att du ska kosta på dig en sån frukost ibland.Fortsätt med det.

2011-11-28 @ 16:59:48
Postat av: Pappa Thomas

Ja det var kul att skyp´a, för de där motiven kan det vara värt att gå upp tidigt!

2011-11-29 @ 07:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0