Saturday!

Lördag då, vaknade klockan ett av att solen sken! Haha kändes ju inte speciellt bra. Sova bort halva dagen när de för en gång skull var bra väder. Nåja for upp fixade till mig och tog en promenad. Promenerar väldigt mycket nu om dagarna, men det är så härligt att bara strosa runt! Gillar Sydney, helt klart en av de trevligaste storstäderna jag besökt!
Var ute några timmar in jag gick tillbaka för att fixa mig lite, blev inbjuden på film och chips kväll hos göteborgarna! Blev iochförsig kakor och kortspel istället haha men det var roligt, och härligt med lite omväxling mot alla utgångar som lätt blir! :D

titt så mysigt vi hade det, med ljus och grejjer!


Och eh eftersom jag lovade Minna att ta lite hur jag ser ut bilder, here we go! Det här hade jag på mig. Och nerkavlade knästrumpor för att jag inte hittade några vanliga haha. :)



Haha inte så lätt att ta bilder på sig själv så ursäkta för lite fjortisvarning med spegelbilder. Inte lätt att göra alla nöjda ni vet!
Och när jag ändå är igång och slänger upp bilder, mamma här ser du lite bättre hur jag ser ut i håret nu! Dock ser jag visst VÄLDIGT blek ut här, riktigt så illa är de inte hehe vill gärna säga att lite mer färg har jag i ansiktet! Så ni vet!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fin du är hjärtat <3 när det är dags att åka hem så har du nog fått tillbaka din rätta hårfärg.

2011-11-27 @ 06:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0