God morgon!

Ja, god morgon. Här är klockan bara tio över åtta och jag har varit uppe sen 7. Jag begriper inte vad som hänt, sen jag kom hit till Sydney har jag sovit som längst till halv nio, och de var ändå efter att jag varit uppe till fyra.  Mycket lustigt! Nåja kul för er där hemma då kan jag ju sitta och skriva här liksom, haha.

Frida och jag bor på ett hostel som heter easygo nu, i ett tiobäddsrum. De är okej, betydligt mycket fräschare än MAZE som vi bodde på förra veckan. Dock saknar jag nästan mina gamla rumskamrater, de var mycket roligare och mer personliga. Här är det liksom... aah bara sova.
Börjar bli hungrig så hoppas Frida vaknar snart, haha, vi skulle ju gå och köpa frukost igår men så fick jag sms från Sebastian så då drog vi och fikade och spelade biljard med honom, Markus och Carl istället. Mycket trevligt och jag var riktigt duktig! HAH! Satte flera bollar! :D  Bestämde att vi skulle göra det till en Tisdagstradition, haha så länge vi blir kvar i Sydney vill säga. Lämnade in ett cv igår iallafall. Och blev frågad om jag var intresserad av ett räddabarnen jobb. Ni vet, sånt där när man står på gatan och raggar folk som ska ge bidrag till dem. Haha.
Nåja, kan vara roligt så länge det är en fast lön och inte provisionsbaserat, får hoppas de ringer :)

Påtal om frukost, haha de har inte varit vår starkaste sida sista tiden, i lördags åt vi kaneldonouts och i söndags pannkakor, som iochförsig var gratis men. Och sen typ frukt och färdiga mackor från en supermarket. Dyrt i längden så nu ska vi fixa eget.


Munkar och äpplen i solen i en mysig park. Kändes underbart! tills sockerkicken la sig haha.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Chum hälsar så mycket till dig och om hon kunde så skulle hon gärna skicka ner lite vårrullar till dig :)

2011-11-09 @ 17:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0