"Everyday Im shufflin"

Yaay, i'm back and I am alive! Med en jekla traningsverk. Sitter vid en dator pa workandtravels huvudkontor just nu sa har inte de dar typiska svenska bokstaverna ;) men uppdaterar mer om ett tag, Frida och jag ska snart ga och ata och de har WIFI pa Mcdonalds sa tar med mig datorn dit. Hihi.
Haft en sjukt bra vecka iallafall pa surfcampet. Riktigt bra! Och vilken lycka att vakna upp till en framdukad frukost varje morgon och ha en bra lunch och middag under dagen... jaa, och surfandet, jattesvart men oh vill fortsatta! Vaknade idag jatteledsen over att inte fa trycka ner mig i den dar wetsuiten och ge mig ut i vattnet. Aaah.
Anyway, ja jag har det jattebra har, hors snart igen med mer uppdateringar!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Full koll på läget ser jag.Härligt!Ser lite kallt ut i vattnet,men det var det säkert inte.

2011-11-05 @ 07:41:45
Postat av: Mormor

Hej Jenny så kul att du har det bra , du ser så glad och nöjd ut på bilderna .

Ha en forsatt bra och rolig resa.

Kram Mormor

2011-11-05 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0