-Update

Okej, har nu boende klart fram till 4e januari i Sydney. OCH jag kan ångra mig november ut, haha, så skulle jag snart komma på att ae det funkar inte, jag är för ensam så är det bara att dra. Men det blir säkert bra, känns mest lockande för stunden iallafall! Frida är kvar än så länge med men blir nog inte långvarigt.. Haha, åt dinosauriemakaroner förrut! Lätt val :D billigare än vanliga med så. Makaroner och böner i tomatsås, mmh mat gott gott! Känner att det blivit ont om bilder men ska ta med mig kameran mer. Och batteriet.. det glömde jag idag liksom haha. Nu ska jag hämta lite kaffe tror jag innan förhoppningsvis mamma(och kanske pappa) loggar in på facebookchatten! Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0