Valborg

Och så har även valborg passerat! Det blev en trevlig kväll som efter lite om och men hehehe startade med grillning hemma hos mig. Lyckades få till det perfekt, jag svär det måste vara min dolda talang jag letat efter hela mitt liv. Är sjutton bra på att grilla! Fått till det perfekt de 3 gånger jag provat... Nåja, god mat och ett glas vin. Sen under kvällen joinade ett gäng till som åt hos grannen, puckon hade ju stor grill hade varit roligare att föra ihop! Nåja, blev på de stora hela bra! Haha lite "jag har aldrig " var också rätt roligt. Och lite sånna där härliga fylleerkännanden som jag tror kan ha varit missförstånd, men ytterst roliga för det. Jag menar... jag var inte het när jag var 9! haha. ¨Nåja, härligt folk och såvidare. Vid fyra slängde jag tillbaka dom till grannen där en del skulle basta. Själv gick jag och la mig. Vaknade nio kunde inte somna om så satte igång och städade, hör och höpna- vid 10 var huset rent igen! Jag är grym! Hehe.körde upp Maria och Natha som fortfarande sov, vid 11 tiden för skulle iväg på roadtrip under dagen... mmmhm undrar vart jag skulle?!

Nåja, nice, tack gott folk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0