Slainte

I fredags så hängde jag först lite med Kling, vi brummade bil runt igenom skogen och så ner och hälsade på Natha en sväng. Sedan på kvällen tog hon och jag 9bussen mot stan för att möta upp några kompisar och ta några öl. Gick till Highlander, himla mysigt ställe och lite udda folk? Som vid ett tillfälle när alla utom jag och Calle gick ut för att röka kommer en gubbe fram med kamera ler stort och kräver en pussbild på oss. Haha wtf?! Ingen anledning alls liksom? Haha, iallafall. Trevlig kväll, och just ja, Olle, vän och kollega, gick upp och sjöng med trubaduren de hade där. Har film ifrån det som jag tänkte lägga upp sen. Ska bara kolla hur kvaliten blev.

Guinness, jag är väl en av få som älskade det redan första gången jag drack det. Mmh det smakar bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0