I'm Back!

Hehe efter lite klagomål kom jag på att jag glömt skriva här. Äsch varit upptagen med annat!
Förra helgen var det fest här hemma. Rätt lyckat, eller egentligen inget att klaga på men det blev aldrig sådär super asbra haha vet inte varför menmen. En rätt vanlig fest så att säga. Fast de var 6(7 med mig) som sov kvar här, gissa om jag höll på att få en chock morgonen efter när vi vaknar, går upp för att äta frukost och... MAMMA står och steker ägg till allihopa?! Haha, underbara mamma. Lite annolunda. Sen lata vi mest i solen, hämtade pizza och sånt där.
Måndagen var det jobb, men nu har de sjukt lite att göra på företaget så de behövde inte min hjälp ett tag så för tillfället leker jag ensamstående hemmafru! Ingen man som funderat på att anställa en sån? Kan jobba heltid/deltid. Hels kvällspass hehehe skooojja.
Anyway.

Onsdagen den 11 fyllde Karin och Frida 20 år! Det firades med kalas hemma hos dem nästan hela dagen och sedan på kvällen tog vi bussen in till stan för att besöka vårat älskade saknade Hugo nattklubb som har höjt åldersgränsen till 23 på helger. Så onsdagar är enda chansen för oss att uppleva lite bra nattklubb, även om det inte är riktigt så bra som förr, så hade vi riktigt kul! Underbar kväll!

Grattis igen ;)


Kommentarer
Postat av: Minna

Jefflar va lika de va där! :P

2011-05-17 @ 21:17:40
URL: http://kindaloveyou.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0