Horsepower ftw

Igår var jag på roadtrip med Natha. Kanske inte med världens roligaste mål egentligen, hon skulle röntga benet på hennes häst som varit halv till och från väldigt länge. Men vi hade ganska så roligt på vägen ändå! Och hur gick det, ja visade sig att det var en gammal fraktur i hovbenet, som iofs hade börjat läka. jag tror att det blir bra. Men man vet ju inte, de får veta mer om drygt 1 ½ månad. Håller tummarna för att bli helt bra igen!

För övrigt har hon ju världens goaste häst, snällare får man leta efter. Och charmigare, han gillar att pussas! Haha hon ställer sig framför putar med läpparna o säger "puss!" o han med sina jättehästläppar pussar tillbaka i ansiktet hahaha hon sa åt honom att göra så på mig med en gång, smack så var jag full med hästdregel. Fräsht! Nej, men ganska gulligt :D



Ps. Fattar inte hur djur kan käka gräs och tycka det är gott. Det var det inte! heheheh

Kommentarer
Postat av: Emma

snygg header :D

2011-05-20 @ 15:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0