Old

Gamla människor!
Jag gillar dem. Min mammas farmor och farfar är ca 87 år gamla. Förra veckan voltade de med bilen på väg hem från att hon varit hos frisören. Allt gick jättebra, men han gubben är grinig över att det bara blev skrot över bilen så alla är oroliga att han ska gå och köpa sig en ny... haha. Iallafall, var hemma hos dem med mamma och pappa och hälsade på häromdagen. Faktiskt så måste jag säga att så pigga och friska har de inte sett ut på flera år! Jag funderade och kom fram till att det måste blivit någon slags possitiv adrenalinkick av vurpan med bilen. Den gjorde dem nog nästan bara gott. Jag är glad att jag har dem och fått lära känna dem. De är så fulla med så mycket härlig energi. Får mig att må bra! :)



Hittade ingen bild på mig med "mina" gamlingar så tog en på mig och en mer känd gamling hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0