Sunshine Highway

Ikväll ska för omväxlings skull JAG vara taxi åt mamma och pappa. Lite som tack för alla de gånger de ställt upp och skjutsat mig hem från krogen. Men inte tänker jag sitta hemma och ha tråkigt för det! Blir en nykter utgång med trevligt folk. Kan bli kul. Dance fucker dance. SKa dricka lite kaffe nu så jag är pigg iallafall hihi.
(haha fyfan vilken förfest, en påse godis och kaffe. SKÅL FÖR MIG!)


Här på bilden ser man förresten min industrial lite bättre:)

Ha en bra lördagskväll gott folk, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Åhh va gullig du är, blir så himla glad när folk skriver att min gladhet smittar av sig :D Känns verkligen som att man når ut då :D

2011-03-27 @ 11:42:02
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0