Mmm...matmatmat

Igår var det lördag.
Igår var jag och letade efter 70tals kläder med mamma tills hon och pappa ska på 70talsfest. Sedan var jag och klippte mig så nu är jag fresch och fin i håret igen, idag färgade jag det med så ingen läcker utväxt.

Men mer igår, vet ni vad, ingen utgång, inte ens fest! Nää, nästan bättre upp. Eller mer vuxet upp iallafall..? Nåja, vi var ett gäng och lagade middag ihop hemma hos min gamla granne :)))
Det blev riktigt lyckat och kalasgott trots att det råkade bli salladsmix och beanaisesås med vitlök i även fast jag sa kanske 15 gånger att jag är lycklig över vilken mat som bara den inte innehåller vitlök... Haha, det var så pyttelite så gjorde inget. Bra kväll iallafall, och så mycket extra kul att faktiskt göra något vettigt när man ses, inte bara fest.

Ps. Jag är ganska brutal när jag äter, inget proffs på bestickhållning så att säga. Håller besticken ungefär som på bilden nedan... Så ni vet? ehehehh.



Sen när det var mörkt ute fick vi för oss att leka kurragömma, och att göra det i ett hus man knappt inte varit i, som dessutom i många rum håller på att renoveras, det var intressant kan jag lova! 

Men men tackar Basse, Marcus, Maria, Karin, Frida och Sofia för en kalasbra kväll :)))


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Det var super gott :D

2011-03-06 @ 23:32:21
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Minna

ja det tror jag med ^^.

ser ut som att ni hade trevligt, vad såg ni för filmer sen då? :)

2011-03-07 @ 19:29:19
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com/
Postat av: Karin

Tack detsamma! :D

Jätteskönt att inte festa faktiskt :) måste vi göra om!

2011-03-08 @ 19:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0