Industrial

Impulsivt och spontant.
Att vara så tycker jag är bra! Så gillar att vara det med, men det sätter sina spår, den här gången blev det en Industrial piercing i överörat... haha, det kändes sjutton mer än mina tatueringar gjort. Men snyggt blev det tror jag! Svårt att säga när de fortfarande är rött och svullet. Men jag gillar't.
När jag bestämde mig för det? Igår... på väg till tatuerings/piercing studion. Passade även på att boka tid för en till tatuering. Den mest genomtänkta än så länge för nu är det dags att göra den jag velat ha sen jag var 14-15 år gammal, och fortfarande lika stensäker på. :))


Kommentarer
Postat av: Minna

snyggt! jag ville med ha en sån förut :)

2011-03-16 @ 21:49:25
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0