Guiness!

Igår då, först jobb och sånt dära normalt och grått men sen när jag slutat åkte jag hem och fixade sen mötte jag upp Frida på bussen och så åkte vi in till stan och träffade lite folk meddan vi väntade in Karin som skulle ta bussen efter för hon missade våran. Seg? Ja? Mm. Hihi.
Iallafall, sen gick vi lite hit och dit men hamnade till slut på Higlander Inn. Mycket mysig och trevlig pub jag hört massor av bra om innan men aldrig varit där... Den ena tanten bakom bardisken var en surkärring dock men den andra gottgjorde det rejält när jag fick en egen Guinesshatt av henne! Åh, jag är så lycklig, haha den gjorde min kväll! Jag frågade ifall de hade några och jaa sa hon, det hade de! Så jag och mina vänner satt där i dessa hattar och myste med lite Guiness. Det är svårt sägs det, antingen gillar man det eller inte. Och så kan man tydligen lära sig gilla det. Jag gillade Guiness från första gången jag smakade det faktiskt. Lite mysigt, som kaffe, sällskaps dricka ungefär. Inte till fest utan ja... ni fattar! PUSS!



 


Kommentarer
Postat av: Minna

sv: mm, det var super gott! :D

2011-03-20 @ 13:53:50
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com/
Postat av: Minna

sv: haha tack ^^

ja det är det, jag vill verkligen se hur det blev, gjorde det ont? :)

2011-03-20 @ 14:19:25
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0