Gonna be a blackout'

Vilken fredagkväll. Jag glömmer alltid bort hur skönt det faktiskt är att bara vara hemma och ta det lugnt... Föredrar ju faktiskt lite mer händelserika kvällar... och kvällar med mer folk runt omkring. Nåja, har städat, bastat och duschat. Nu sitter jag och lyssnar på Dropkick Muphys, började med deras nya skiva som släpptes igår (idag? häromdagen?), men gick fort över till äldre låtar, haha. Den nya är nog ganska bra men kände inte för ny musik ikväll.

Häromdagen gick jag också igenom min gamla hårddisk och hittade hur mycket gamla bilder som helst. Som den här, fy sjutton vad vi kämpade för att få den rätt! Fotolektion och vi valde ut en varsin bild vi sedan skulle återskapa och Sara valde en som liknar den här... aa så jag låg där och posade sådär i en timme eller något medan Sara, Natha, Minna försökte hitta rätt vinkel. Det var tider! :')


Kommentarer
Postat av: Sannie

åh! Afrikanska elefanter är helt underbara! :D <3

tog hand om de med ^^ hehe

2011-03-06 @ 15:16:59
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0