Flyg fula flygfä och skaffa dig större vingar

Jag är grymt sugen på att ge mig ut och resa. Just nu känner jag faktiskt för att ensam åka till Irland på turridning, ni vet, man rider runt i ett antal dagar och ser naturen och... så fantastiskt det vore. Bara sitta där på en häst och filosofera fram över den fina ön... utmed havet, klippor, ängar, skogar...

Eller, en weekend till London igen. Jag gillar stället!
Så funderar jag även på hösten. K och F vill gärna ha med mig till Australien ett år. Det vore grymt! Men jag vet inte, ett år är lång tid och frågan är om nu är rätt tid? Det är det väl kanske. Vad håller mig kvar här liksom?
Nåja, något jag är säker på är iallafall att före sommaren måste jag åka någonstans.
Någon som är ressugen?!

Brumbrum




OBS. Om någon nån gång undrat hur jag ser ut när jag sista minuten shoppat i New York så har ni svaret här ovan. Och ja, jag gick allvarligt talat en bit sådär. Med armarna upp! Vet ni hur skönt det är för ryggen efter en hel dag "normal" hållning? helt klart mitt bästa shoppingtips ;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag är med jätte ressugen! dock har jag väll inte allt för mycket pengar just nu men hoppas att ha en del efter sommaren ;)

2011-03-10 @ 10:20:44
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0