Everywhere I go

Beachen 2011 ser faktiskt ut att vara mer än en vinterfantasi den här gången! Träningen rullar på och energin flödar. Eee. Något sånt.
Jobbet, ja det rullar på det med. Men så är det ju så att det är ju jag, Jonas och Olle som är jämngamla och ingen av oss är ju riktigt fina i huvet om man säger så. Hahaha skämten sjunker lägre och lägre men kul har vi! Idag skrattade vi massor medan de beundrade min rumpa och sa... nej det ska vi inte gå in på här. Men iallafall, det jag skulle komma till var att de hittade en gayporrtidning ute på godsmottagningsdelen idag. Hahaha bland massa kartonger med halsband och armband och sånt så... gayporr?! Hjälp?

Kollegan (hahaha vilket ord, låter som om han legat med en ko?), kollegan Jonas tipsade mig om den här låten iallafall. Den är skön att träna till!


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jaa det är så löjligt att kalla någon för ful haha :P Tack sweetie ;*

2011-03-09 @ 21:26:30
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0