"Damn, you've been fantasizing about me? Was I any good?!"

Det blev bio igår kväll! Med Natha, Frida, Markus och Karin. Fick äntligen se Black Swan, haha som jag tjatat. Egentligen hade jag ingen anning om vad den handlade om men tyckte trailern jag sett var cool och Mila Kunis ögon skrämde skiten ur mig typ. Så ville galet gärna se den.
Om den var bra?
Den var grym! Och läskig, fy sjutton, sådär psykiskt läskig så man går och har kalla kårar långt efter. Inte en typisk skräckfilm med hoppscener alltså. Men en del sjuka, skrämmande scener. Iallafall, filmen får höga poäng av mig!
Fast till och från klassades den väl nästan mer som porr än skräck. ;)

Klart biovärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0