And we danced trough the night

Igår då, jo skjutsade först ut mamma och pappa till deras kompisar de i sista minuten kom på att de skulle på förfest till, haha slingrande väg genom skogen i närmare 40 minuter eftersom vi åkte lite fel också. Men ganska kul väg att köra måste jag säga! Och när jag åkte hem, vilken frihetskänsla... far fram på vägen, hög musik, solen i backspegeln...Lycka!
iallafall, väl hemma fixade jag till mig och sedan vid strax efter nio mötte jag upp Natha vid bussen och så drog hon, jag och Frida mot stan. Natha ville gärna till en förfest i någon fotostudio och egentligen kände jag inte alls för det men till slut bestämde jag och frida oss för att följa henne dit vilket slutade med att vi följde med in och blev kvar till halv tolv haha sjukt, men riktgt kul förfest! De andra drack bajja päron och något mouserande vin medans jag drack Cola. WOOHO PARTY!! Hahaha. Hade faktiskt riktigt kul på förfesten! Dansade på och vi fotade lite med och jag och Frida bestämde oss för att börja dansa ballet. Wtf? Nåja. Drog vidare till Puls nattklubb och hade faktiskt riktigt kul även där helt nykter! Tidig hemgång dock, hämtade mor och far på ett annat ställe halv två.
Tack för en bra kväll folk! :D

(snygg vimmelbild från inatt på mig och Frida!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0