Party x 2...3?

I helgen var det två 20 årskalas, först fredagen hos Räkan som var med i London i vintras, trevligt och han fick en dassbok i present av mig och Frida, han blev jättelycklig! haha och jag lovar, när han är glad är alla andra runt omkring också glada. Det är en sån där skön glädje som smittar!
Och sedan, mina damer och herrar, på lördagen var det äntligen dags för Karin och Fridas kalas! Blev en riktigt bra försommarkväll! Med kanelshots och 90tals klassiker och sedan gick jag och smygåt av deras tårta hela natten hihi jättegod var den. Man tackar för kalaset! :D

Slängde ihop ett litet kollage, har massor av bilder från kvällen som macce sprang runt och fottade men ja, ska väl inte lägga upp alla dom här haha,


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Alltså... VARFÖR ska alla braiga människor i denna värld bo över allt förutom där man själv bor?

2011-06-01 @ 19:21:29
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0