Student och raggarbilar

Igår så tog min vän Emil studenten. Kännt varann sen vi var 13 och gick i samma klass i högstadiet. Tycker faktiskt det är lite coolt att vi fortfarande är vänner! Anyway, for dit, finklädd och dan och där åt vi god mat och drack god öl heheh schyssta kompisar han har alla försökte supa ner han, det gick bra! Plus hans syrra haha hon är bäst på det. Iallafall, han o hans kompisar är ju inte såna där som gillar att gå ut på krogen och dansa och sånt så deras plan var att... åka raggarbil! Hela natten! Hahaha, jaja klart jag ska med sa jag. Det var en ny upplevelse att festa i en bil men det var riktigt trevligt faktiskt. Dock hoppade jag av i stan, trängde mig i kön och smet in på älskade Hugo nattklubb med Natha en stund. Och hade sjukt kul där med. Dock stinker jag idag, det värsta med nattklubbar är uteserveringar. Jag H-A-T-A-R rök. Men nu hänger ju typ alla ute iallafall så igår bet jag ihop och hängde med ut också. Försökte hålla mig undan de värsta rökdelarna men känner att de sitter i håret iallafall. Euuuww. Ska duscha! Snart. Hehe dricka lite mer mjölk först. (Tack karin för ditt eviga tjat om att mjölk är gott. Det är det!) Ae underbart. Sedan plötsligt var klockan tre och de var stängningsdags. Gick ut och ringde raggarbilen igen, tänkte att aa kanske de är kvar. De var de!! Så jag och nu även Natha åkte vidare genom natten. Vid 10 över 5 var jag hemma imorse... Attans, jag som lyckats vända tillbaka på dygnet.... Nåja, har ju en slags välsignelse(?) som gör att jag aldrig sover länge efter fyllan. Så vid tio var jag uppe! Nu är jag hundvakt och ska snart åka och handla mat till imorgon. För imorgon har jag mitt 20årskalas <3

Aa ni ser rätt. Av någon mysko anledning hamnade en blommig... BLOMMIG?! tröja på mig igår. Till ett par svartajeansshorts med hög midja. Men jäklar vad jag älskar dom ändå, sitter kalas på min stora rumpa. Men fattar inget, hur kunde de fina kläderna hamna på mig? Äsch kände mig fin och fick höra lite komplimanger om vad jag hade på mig med så vem vet. Kanske händer igen :D

Puss!


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Haha whaaat? Chips kan jag förstå men mjölk?! :P Förstår att han i kassan tittade frågande på dig!

2011-06-17 @ 11:18:45
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: nee alltså jag fattar inte grejen med de hela xD

2011-06-17 @ 18:29:10
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Karin

Chips och mjölk en bakisdag <3 i Hyde Park!

Mjölk är bäst!

2011-06-20 @ 19:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0