Party like a rockstar, party like me hehehh

Haha vilken jävla fest igår.
Var ganska normal från början men runt tolv halv ett blev det lite tråkigt så jag sa på skojj vi leker snurra flaskan! Olle säger "den flaskan pekar på klär av sig något!" Och varenda jävel var med på det? hahaha bästa. Slutade med att jag och fler satt i underkläder men Olle själv förlora han blev helt naken hahaha. Sen åkte kläderna på och strax efter det fick vi för oss att leka kurragömma, sjukt kul!
Och någon gång under kvällen så toadoppade dom husets värd i badkaret, sen åkte rätt många fler ner där.
Sen frammåt småtimmarna började festen slöa till lite grann, kändes som att den snart skulle vara slut.
Men vad händer dårå?
Plötsligt kommer killarna springandes undan tröjor, skriker, skrattar och klatschar händerna på varandras ryggar så de blir röda märken hahahaa wtf?!

Aa ni kan ju tänka er haha. Var riktigt kul för det mesta under kvällen/natten och ungefär vid åtta imorse var jag hemma...



min kollega/väns rygg.... ahahhahah jäkla puckon.
Anyway, hittade ett par fett snygga strumpbyxor i byrålådan igår som fick sitta på mina ben under kvällen. Värsta partybrallorna. Var de inte sjukt snygga eller?! :D
(och nej, hade inte träskor på mig under kvällen hahaha bara när jag tog bilden hemma innan.)


På de stora hela sjukt kul och bra helg! Lite trist i skallen bara, skulle jag inte kunna få förstå någon gång iallafall?


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Ja det är riktigt skönt att slippa springa runt i trappor och svettas ihjäl. ;D

2011-06-13 @ 12:28:36
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0