Ozzy

Var på speedway igår, och lille Ozzy var med också. Oh vad han växer! Eftersom mamma och jag står vid läktar entren så tog pappa hand om honom under matchen och gick runt lite. Iallafall, Ozzy blev nog rätt trött för efter matchen när vi mötte upp pappa och han, när han fick syn på mig så sprang han och hoppade upp i knät på mig och la sig ner hahhaha. Sen vägrade han gå mer, och han är ju faktiskt bara liten bebis än så länge så var ju bara att bära runt på honom lite så han fick vila. Hoho man träffar ju mycket folk iallafall med en valp i famnen!



Aa, hade på halsduk och skinnjacka på mig, blåste askallt och så hade jag ont i nacken så trodde jag började bli sjuk. Tog de säkra för det osäkra då ni vet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0