I was made for loving you baby

Haha vid strax före tio igårkväll fick jag ett sms "FEST HOS ISAK!" ae tänkte jag sista bussen har ju gått. Mm dum som jag är visste de ju att jag var ledig idag så var bara att hoppa in i duschen och ta bilen. Fick sällskap av Natha med sen så aa partyparty! hahaha tog det lugnt iallafall. Körde som sagt. Fast feeeett trött efter helgen så hon fick köra hem vid tre sen. Aa och idag då, vaknar nio studsar upp och full fart. Dance dance dance

He-he-he-hej här kommer segertåget...

VAA vad är det för fel på mig ahhahaha skål. Natha kommer sen med bilder från igår heheheh .


(bild för några veckor sen, vet att ryggen ser pucklig ut men det är den icke haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0