Hohoh

Igår blev det utgång och jag, snäll och glad tänkte att ja, men jag kan köra den här gången! Haha, inget fel med det, brukar kunna ha kul ute nykter men grejjen är att jag när det är sådär överdrivet otroligt mycket med folk känner mig... stirrig? Haha kollar typ överallt och aa allmänt svårt att koppla av. Skolorna har ju börjat ha studentfester och grejjjer... och två slagsmål hamnade jag nästan i! För att jag kom och skulle gå förbi alltså, var inte med i dem hehe. Iallafall, de var en okej kväll och jag gick och drack alkoholfria drinkar. 19 kr liksom, klart värt! GottGott :D
Idag har jag varit på middag ute på landet hos mormor o morfar och kusinerna var där med. Mysigt. Nu ska jag ner till Natha på filmkväll :)


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Yes och tyvärr blev det bara ännu värre. Kompisen ringde till slut och bad mig möta upp. 1,5 timme fick jag stå (från kl 21.30 till 23.00) i t-centralen och vänta, ingen kompis. Försökte ringa men inget kvar, kompisen har alltid telefonen på ljudlös. Idag ska han passa sig jävligt noga.

2011-06-03 @ 05:38:54
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0